Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 2062 ggr
Saris89
10/4/15, 11:55 AM

skyddsängel

Hej allihopa! Jag har sen en tid tillbaka försökt att få kontakt med min/mina skyddsänglar. Men inte lyckats. Jag tycker jag försökt på alla möjliga sätt. Första och ända gången jag lyckades va sommaren 2014. Jag blev så rädd. Jag trodde ju innerst inne att de inte skulle funka. Eftersom att jag blev så rädd så försvann skenet lika fort igen. Nu har jag bett om ursäkt och sagt att jag känner mig redo att ta emot dem. Men inget händer. Har du några tips?

Annons:
Zamizen
10/4/15, 7:22 PM
#1

Ge det tid, så kommer det hända när du är redo

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Silverräv69]
10/7/15, 2:23 PM
#2

Precis, du behöver inte be dem om ursäkt, de ser vad du har i hjärtat och vilken längtan och önskan du har om att se dem.
Men de kommunicerar ständigt med dig, det är bara du (och vi andra människor) som inte har radar till att veta vad/när och hur de svarar.

Att få se dem är en oerhörd ära, så det kommer ske när de anser att du är redo, men bli inte besviken om det inte är meningen att du ska se dem. =)

Att ha det minsta tvivel om deras existens och hjälp, även den minsta smulan av det räcker för att stänga ditt hjärta för deras budskap och vägledning. Tvivel är en stark känsla som kan nå mycket djupt inom en själv. Öva dig på att släppa den och släpp änglarna närmre.

Läs om dem, lär dig mer om hur de fungerar, kommunicerar och så vidare. Jättespännande kunskap och det fyller en med sådan glädje. =)

Saris89
10/10/15, 12:12 PM
#3

Tack :)

penke
10/16/15, 8:38 PM
#4

hej du ( o alla) 🙂

tveka aldrig, de är där!
(fast, även jag kan ..undra ibland)
tystar jag (bruset) kan jag höra dem
slutar jag jaga dem, finner jag de vid min sida

jag har också blivit rädd../chockad vid för stark närkontakt
så jag ber dem, visa sig stillsammare/vad jag klarar av

(tips, hur de ska komma fram som på kommando/cirkusjippo?) ?
ge respekt !

   penke

[Hukanson]
10/24/15, 8:16 PM
#5

Attraktionslagen! Du måste faktiskt verkligen TRO på att Du Kommer Att Få Kontakt Och Att Du Förstår Och Ber Om Det Ljus Som De Är Och Representerar! Änglar är inget lågt världsligt ego som tvekar och gör fel….De är himmelen som relaterar till jorden. Det får vi söka och be om för att få seriös hjälp med riktiga uppriktiga sanna svårigheter i våra liv och vår tillvaro.

Upp till toppen
Annons: