Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1633 ggr
maribell
2015-01-30 09:27

Ängla hjälp

Igår fick jag hjälp!!!!

Jag kör Buss och igår körde jag en buss med ett mycket oroande och farligt felmeddelande i displyen och det dök upp efter att jag kört ett tag. Den upplyste mig om att det gick åt ovanligt mycket luft  och lite senare så talade den om att lufttrycket var kritiskt lågt. men bägge lufttrycks mätarna var på det högsta och trycket var konstant hela tiden men det är inte kul att köra en full buss utan lufttryck eftersom det är trycket som gör att man kan bromsa!!!!!

Jag skulle köra in i en stad och hade fullt med passagerare och jag bad till Ärkeängeln Mikael  att hjälpa mig med bussen så vi skulle komma fram säkert och att ta bort det oroande felet på bussen; Jag bad och bad om hjälp och ….  

Plötsligt så knäppte det till i instrument panelen och felmeddelandet försvann och det var som vanligt igen Puh, och Tusen Tack för hjälpen sa jag sen.. och passagerarna märkte ingenting ❤️

Annons:
[Shaman Wolf]
2015-01-30 17:15
#1

Maribell vad härligt att höra och tänk vilket beskydd vi har och alla dom passagerare som åkte med dig ombord.Fantastiskt fint ❤️

Knorran
2015-02-19 21:48
#2

Härligt

[Bettanbop]
2015-02-22 16:40
#3

Vilken pärs 😮 men härligt att du fick hjälp 👍 kan tänka mig att du satt som på nålar.

[Eleya]
2015-02-22 19:56
#4

Blir så glad av att läsa sånahär inlägg, älskar andras historier!

Upp till toppen
Annons: