Annons:
Etikettövningar-tävlingar
Läst 2919 ggr
[Bettanbop]
2015-01-17 14:13

HEJ !! :)

 Att le värmer alltid någons hjärta sägs det ju. Javisst är det så, titta på någon du går förbi, le och säg hej.

Men har ni provat att säga Hej till er själva? Det tänker vi inte på så ofta.

Så här har jag en övning och utmaning åt er.

Titta på er själva i spegeln minst en gång om dagen. Titta några sekunder eller hur länge ni vill. Titta inte på hur ni ser ut, titta er själv i ögonen. När du känner att det är dags ler du till dig själv och säger HEJ! 🙂

Kännefter hur det känns, om ni känner något speciellt eller inget alls. Jämför dag efter dag om det blir någon skillnad.

Så får ni gärna berätta här vad ni tycker och upplever 👋

Annons:
emma2
2015-01-19 20:55
#1

Ja det ska jag börja göra på mornarna så e det iallafall ngn som säger hej :D

[Bettanbop]
2015-01-20 14:08
#2

HEJ 👋 alla glada fina 👋

[Sacred Wolf]2
2015-01-21 18:40
#3

Ha ha ha Bettan vilken glad övning 😃 först tyckte jag allt att den där gamla sura tanten i spegeln henne tänker då inte jag heja på minsann 😮glöm det men ah vad det led så blev det skratt och glada såna så att morsa på sig själv är ju faktiskt inte så farligt som vi tror😉tvärtom,kolla in dig själv för du är en roande och bara en härlig människa som kan ge massor med leenden både till andra och Dig själv framför allt så våga le i din egen spegel  🌺

Hej hej,hemskt mycket hej👋😉👋😘

Tarotstollan
2015-01-22 00:17
#4

Jag har en grej som jag kör med emellanåt när det känns för visset, lärde mig den av mamma.
Tittar i spegeln och säger högt " Ja, xxxxxxx vacker är du inte men jävligt sällsynt! Det finns bara en av dig!"😉😃
Det brukar pigga upp det också att veta att man är sällsynt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Bettanbop]
2015-01-23 19:57
#5

Ja den har jag också kört 😃

Och stå och göra miner åt sig själv 😂

Det jag kom fram till när jag började heja på mig själv var (när det jobbiga gått över) att jag började känna värmen i hjärta och kropp, att jag började gilla henne, hon där i spegeln 🙂

Upp till toppen
Annons: