Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1984 ggr
[Bettanbop]
2014-10-11 11:37

Vem är du?

Vad säger ditt Stjärntecken om dig? Vem är du? Hur ära du som person?

Så är ditt stjärntecken

Hur är stjärntecknet?Här kan du läsa om hur du är - ur en astrologisk synvinkel vill säga.

Välj ditt stjärntecken nedan och begrunda. Eller läs vad stjärnorna skriver om din hjärtevän. Nog stämmer det rätt bra?

Annons:
[Bettanbop]
2014-10-11 11:44
#1

Jag är född i Skyttens tecken. Tycker det stämmer ganska bra in på mig enligt min egen uppfattning om mig själv 🙂

  Skytten   Du älskar friheten och naturen är ett måste för dig. Du är rastlös borta men njuter hemma, du är mycket hemkär. Du kan konsten att skapa nya idéer. Rutingöromål roar dig inte, ändå så låser du dig stundtals med just rutingöromål. Ditt goda språksinne och din vilja att alltid sträva framåt hjälper dig att formulera dig så att andra begriper. Du tycker också om att förkovra dig själv. 

Du är en idealist och kan vända det mesta i livet till det positiva. Du kan också inspirera andra. Inte minst egna barn, som du njuter av att fostra och leka med. Du är något av en filosof i kombination med diktator och propagandist. 

Du är en strålande sällskapsmänniska och tycker om att pyssla om andra. Hemma hos dig känner man sig välkommen. Du är utåtriktad och pratsam och fri från småaktighet. Du är en underbar familjemedlem. Du nästan njuter av dina barns busstreck och olydnad. Ja, du är verkligen överseende, men så ser du ju till helheten och inte till detaljerna.

-Aida-
2014-10-11 11:54
#2

Själv är jag född i vågen, detta stämde in på mig tycker jag förutom de med barn, för de har jag inga.
Lite läskigt att de står att min färg bör vara blå när de är min favorit färg och min favorit sten är safir.

Vågen

Du hör till de människor som tycker om att resa mycket. För det mesta blir det också så, även om de allra flesta resorna företas med tur- o returbiljett till drömmarnas värld. Dina barn får det bra hos dig. Ibland tenderar du dock att vara slösaktig gentemot dem i din strävan att de ska få det bästa möjliga här i livet. Du vill gärna ha flera barn och njuter av att höra barn ropa ditt namn. Då upplever du en stark känsla av välbehag – man behöver dig! Du söker harmoni och finner det i musik och sköna ting. Du har goda egenskaper i massor, och många tycker att du är trevlig och charmfull. Du har god smak och du omger dig med vackra föremål, som stämmer väl i balans med din egen elegans. Du tycker om att vara gift, att ha en partner som du kan ägna din kärlek och omsorg. Du är mycket beroende av vad andra gör och säger, så beroende att du ibland har svårt för att tro på dig själv och din egen förmåga. Då agerar du förvirrat som en åsna mellan två hötappar.

Dina bästa chanser

Din bästa färg bör vara blått eller rosa. Din bästa sportgren bör vara akrobatik/dans samt segling, tennis/bordtennis samt golf. Din bästa metall bör vara koppar. Din bästa blomma bör vara syren. Din bästa juvel bör vara safir - men även en ädelsten som akvamarin kan få dig att le så lyckligt. Ditt bästa träd bör vara asken.

Miiiraas_
2014-10-13 15:58
#3

Min stämmer faktiskt ganska bra in på mig c:

Skorpionen

Du tycker om att resa och du njuter riktigt av att få uppleva nya platser. Du kan vara medial och kan på så sätt även kunna känna historiens vingslag när du känner eller iakttager något antikt. Du vet vad du vill och passar bäst i att leda andra. Därför väljer du ofta yrken eller fritidssysselsättning där du får spela en framträdande roll. Ibland är du tyvärr alltför dominerande och ser ogärna att andra är dig jämbördiga. Ändå kan du säga nej till en bättre tjänst om du känner för att du inte kommer att få någon större framgång genom att ta den. Du är en god och lojal vän. Mystik attraherar dig, liksom astrologi. Vanliga förklaringar nöjer du dig inte med utan vill verkligen förstå. Du söker och inspireras av ödet. Du söker dina egna lösningar och arbetar efter dem i stark tro att du ska klara även de svåraste uppgifter. Du är stark och envis och en duglig och dynamisk ledare. Du är målmedveten och kan ge styrka åt din omgivning.

Dina bästa chanser

Din bästa färg bör vara mörkröd och svart. Din bästa sportgren bör vara mode, skönhet och fiske. Din bästa metall bör vara järn. Din bästa blomma bör vara krysantemum eller nejlika. Din bästa juvel bör vara opal. En halvädelsten som granat kan även den tilltala dig. Ditt bästa träd bör vara slån.

GiraffTunga
2014-10-13 16:02
#4

Tror att det passar lite haha :)

===================================

===

Så är ditt stjärntecken

Jungfrun

Du reser gärna, men föredrar kortare sträckor och då helst med någon du tycker om. Du hjälper gärna andra osjälviskt och gläds när andra får framgång genom din medverkan. Du är vaken och säker i din bedömning. Å andra sidan är du ibland obeslutsam. Du kommer dig inte för att göra vad du kanske borde. Samtidigt tycker du att det kan vara bekvämt. Även om du kan tycka att det är jobbigt med barn kan du stundtals vara riktigt lekfull. Skönhet och elegans betyder mycket för dig. Du är duktig på heminredning och skaffar dig själv en elegant och skönt inredd bostad. Du är lugn, full av självtillit, och har ett härligt harmoniskt sätt och du försöker så långt det är möjligt att inte stöta dig med din omgivning. Ditt sätt att kritisera andra kan säkert uppfattas som tjatigt och man tycker att du överdriver. Ibland ser du bara till detaljer och inte helheten – detta retar många. Att du inte kan ta ett beslut själv döljer du genom ditt omständliga sätt.

Dina bästa chanser

Din bästa färg bör vara ljusgrått, blått eller brunt. Din bästa sportgren bör vara löpning, cykling och promenader. Din bästa metall bör vara kvicksilver. Din bästa blomma bör vara krokus eller aster. Din bästa juvel bör vara onyx eller varför inte mineral/ädelsten som topas. Ditt bästa träd bör vara hassel.

You can not judge me unless you know me.

Tarotstollan
2014-10-13 23:44
#5

#2.  Jag är också Våg och det är inte mycket som stämmer med mig  i den texten i alla fall!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TezzD
2014-10-14 09:46
#6

Och jag är en energisk tvilling med många bollar i luften jämt ;) 

Tvillingarna

Att få göra upptäcktsfärder i så väl teori som praktik tilltalar dig mycket. Att resa och få upptäcka nya platser är ett måste för dig. Du skaffar dig säkert en lite lyxig och ombonat trygg bostad för dig själv och din familj. Du saknar inte mycket i ditt hem, här finns det mesta av marknadens elegans och du ser även till att du har dyrbarheter runt om dig, även om dessa kanske inte alltid är till nytta för dig. Du är idérik, klar i tanken och verkligt duktig i att lösa även de mest invecklade problem. Du bör helst umgås med personer som kan mer än du, då suger du i dig kunskaper i massor. Eget ansvar är en självklarhet för dig, då du hör till dem som är energisk, duktig och klarar även de svåraste uppgifter själv. Du skapar ibland avundsjuka och du kan få höra irriterande ord om dig själv och det just genom ditt genialiskt enkla sätt att lösa problem och svårigheter som andra inte lyckas med.

Dina bästa chanser

Din bästa färg bör vara gult och svagt rött. Din bästa sportgren bör vara orientering, badminton och fiske. Din bästa metall bör vara kvicksilver. Din bästa blomma bör vara liljekonvalj eller jasmin. Din bästa juvel bör vara smaragd - men även en prydnadssten som en kalcedon kan ge dig lycka. Ditt bästa träd bör vara kastanj eller ek.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[NeferNefer]
2014-10-19 09:08
#7

Även jag är våg. Jag älskar både blått och rosa. Flera barn har jag, jag söker harmoni och jag älskar att dansa. Det andra var lite si och så, inte helt fel men inte helt rätt heller. Fast å andra sidan är det väl lite knepigt att skapa en text som ska passa till hundra procent på en tolftedel av befolkningen.

Upp till toppen
Annons: