Annons:
Etikettmeditation
Läst 1464 ggr
[Bettanbop]
5/25/14, 12:28 PM

kommunicera med änglar

Så här kan gör du för att samtala med Änglar 

Sitt ner och slappna av, och ha papper och penna så att du kan skriva ner budskapen när du får dem. 

Försök att sätt dig i så djup meditativt tillstånd som möjligt, andas med långsamma andetag och slappna av i kroppen. 

Sedan föreställer du dig en symbol som en gyllene bubbla framför dig.

Föreställ dig att du svävar in i bubblan. 

Flytta ditt medvetande in i olika dimensioner som du föreställer dig som ljusare och ljusare och mer kärleksfullt ju längre in i bubblan du kommer. 

Känn att du är omgiven av en vibrerande energi av olika färger och vibrationer och ljud. 

Nu ställer du frågan inom dig ”Vad är min livsuppgift” och vänta på att få ord till dig. 

Skriv ner dem på papperet medan du fortfarande blundar och är i meditationen. 

Nästa fråga du ska ställa dig är ”vad hjälper mig änglarna med i livet just nu” och sedan ”vilka änglaegenskaper ska jag utveckla just nu och hur ska jag göra det? 

Sedan ska du be om healing till din energikropp och känn hur den helande änglaenergin omsluter dig. 

Du behöver inte avsluta meditationen på något speciellt sätt utan det är bara att vara i ljuset så länge du vill och sedan öppna ögonen.

Annons:
Pololuka
12/11/14, 9:17 PM
#1

Aha nu förstår jag hur de funkar, ska nog får prova någon gång när jag är ensam hemma..  :)

[Bettanbop]
12/11/14, 10:01 PM
#2

Ja det tycker jag du ska göra 👍 Berätta sen gärna hur det gick 👍

Pololuka
12/11/14, 10:04 PM
#3

en sak till.. vet ej om man får göra det här när man är ENSAM HEMMA?  kanske lite dum fråga? :D

[Bettanbop]
12/11/14, 10:17 PM
#4

Det måste du känna själv. Men känns det oroligt så kan du ha någon i närheten. Men det ska inte vara någon fara, du släpper aldrig kontrollen över dig själv, det ska alltid vara du som bestämmer i alla avseenden. Många brukar sätta en klocka på ringning för att inte sitta för länge. Och för länge är ett eget omdöme.

Pololuka
12/11/14, 10:50 PM
#5

Ok, smart att ha mobil nära. bara fråga innan jag gör den här, ska man följa med i ljuset oxå? behöver ´man inte vara rädd för? Jag har sett ljuset men avstå å vaknade till, så jag undrade vad var det för ngt

Zamizen
12/12/14, 8:04 AM
#6

Det är absolut inget farligt, Ängla energi är altid positivt! 👍

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
Upp till toppen
Annons: